All I need is you <3

Åbbe man kan ju inte komma efter matchen idiot för då hade ju redan vadet slutat !  Så lägg ner, haha.

Gårkvällen var sjuk, jag kan bara skratta åt de, fyfan haha!
måste även erkänna att jag inte gråtit så mycket som jag gjorde igår, galet!
De var som att jag inte kunde sluta. Men de var de fan värt, eller hur Lena? (Y) :D
plus att ja, haha nä ska inte säga för mycket nu, de enda jag har att säga  att kvällen var sjuk!
For sedan och sov hos Lena, upp tidigt på morgonen och iväg till stan för att försöka hitta nå att ha på sig i morgon!  Men tror ni jag lyckades hitta nå? eh NEJ.... så får ta nå skit från garderoben...

Nu har jag precis ätit.
Sitter och inväntar pappa som ska komma och skjutsa mig till Arcus, japp tro de eller ej men jag ska och träna fotboll! Min tränare kom förbi min kiosk i Lördags och övertalade mig att komma och provträna igen och jag kunde inte säga nej.  Jag kommer allvarligt talat att dö, har inte tränat på flera månader, alltså riktigt ordentligt! Men som lena sa de är nog lika att jag dör ikväll för de som väntas i morgon är ingen lek!.. HAHA :'D!
okej nä ska gå och göra nå jag är NERVÖS! bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0