Hold on to me when your world's turnin' cold

När klockan ringde i morse låg jag länge och funderade på om jag skulle ta en sovmorgon, efter många om och men slet jag upp mig och gick med tunga steg till bussen som förde mig vidare till skolan. När jag kommer fram till rummet där vi ska ha lektion så står de på en lapp att vi inte har lektion och just då i de ögonblicket hade jag kunnat döda! Jag hade då alltså kunnat tagit mig en sovmorgon!!! HUR jävla svårt kan de vara som lärare att slänga iväg ett sms eller ett mail om att man inte har lektion. Sånt där kan få mig på så dåligt humör !!  Jaja jag och Lena gick och la oss i sofforna och inväntade våran nästa lektion. Somnade på soffan och drömde hur många korta konstiga drömmar som helst :s!

Gick sedan på min enda lektion på hela dagen som var idrott innan mamma skjutsade mig på gymmet där jag var och tränade ett tag. Nu ligger jag hemma i min säng och ska ta mig en liten PN innan jag ska och träna igen denna gång står spinning på schemat  med Tove :) (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0