I'm my own worst enemy

Nyss kommit hem från skolan, skönt som fan att sluta tidigt :)
Gick på stan efter skolan och inhandlade mig lite smink och underkläder.
Att veta att man har pengar på kortet är fan lycka !
Nu sitter jag och väntar på att Lena ska hämta upp mig för vi ska på max, hehe awesome (A)
Sen blir de hem och ta mig en PN innan jag far och jobbar. Sen ska jag hem och ta mig den dära efterlängtade bastu stunden (y).



Southbeach säger:
*tänk vad mkt pengar dubränner på max " sara larsson, huvud sponsor"
Southbeach säger:
*tänk vad mkt pengar dubränner på max " sara larsson, huvud sponsor"
Inte OK Simon!
har inte ätit där på as länge plus att Lena är fan en större sponsor än mig! hehe

Kommentarer
Postat av: Det hemliga T:et

Fan vilket omogen kommentar du hade skrivit i min blogg ! haha

2010-01-26 @ 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0