In my heart you have a speciall place

Den dära max maten satt bra i magen (y)!
Jag och Lena tävlade även från Smedjan till Din sko vem som skulle hinna först in, och jag vann de kan jag lova er så ni som läser töntens blogg, TRO HENNE INTE för hon är en riktig myttoman!

For sedan och jobbade och för första gången på hela året så var jag faktiskt glad och taggad inför mitt jobb, klagade nog ingenting under hela matchen (y)  Vann även 100 kr på hockeyn, är man bra så är man! For sedan hem med tre påsar bullar och en bilpåse, mumms !
Ska nog undanhålla information om min skämmiga situaton idag på hockeyn, de är nog bäst så ;p!

När jag kom hem så kom min lillasyster in springades i mitt rum och berättade att hon gjort en grej åt mig och tar fram ett pärlformat hjärta där de står Adam i, haha.  Okej kan faktiskt hålla med om att de var rätt gulligt ;p

I morgon är de 27 januari, de innebär alltså att de är min födelsedag och de innebär även FRUKOST på sängen ;)
Så nu kanske jag för en gång skull hinner äta frukost !

Nu ska jag lägga mig i sängen med min godispåse :)!



Kommentarer
Postat av: hannnad

ÅÅÅÅH MAXMAT <3

2010-01-26 @ 23:55:53
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0