Just hold me close and never let me go.

Nyss kommit ut ur våran nya dusch som vi köpt, där de är radio, fotmassage, ångbastu, ryggmassage, fläkt och stol. Hur underbar som helst, jag älskar den! Men den är farlig, man vill aldrig gå ut ur den så de kommer nog bli många sena nätter! De jag älskar mest med den är nog radion och stolen älskar att lyssna på musik när jag duschar (Y)!

I lördags for jag till Adam och myste på kändes som de var år sen jag såg han!  Sov även över dära, har inte sovit så bra på väldigt länge <3 Blev sedan väckt av Adam kring 12 på morgonen som berättar att han hade hunnit varit ute och kört skoter osvosv medans jag hade sovit men att han hade lämnat en lapp om jag skulle ha vaknat, haha sötunge! åkte hem där kring 8 någon gång, men ångrar de redan skulle ha stannat... Men de blev ett bra slut på sista dagen på lovet om man bortser från då jag kom hem...

.. som att jag inte redan hade nog mkt ångest över att skolan börjar i morgon, fanockså!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0