The way you smile, the way you smell it drives me wild.

Nyss kommit hem, och ja haha!
SJUKT, nu lämnar vi de. Bra!
haha nämen kvällen har varit nice, träffat folk man inte sett på länge och pratat lite minnen, kan än inte sluta skratta åt de som hände ;D!

Kvällen började iallafall med att jag mötte upp Lena på Kvantum där vi inhandlade ett 24 pack cola, chips, godis och självklart smörpopcorn! For sedan och hyrde två filmer och vidare till Lena. Filmerna ska vi nog inte änns prata om, hur dåliga slut som helst på dom, fan vad arg man kan bli på sånt! Sedan fick vi ett samtal och då var de bara ta bilen och fara ut på äventyr, haha sjukt!

Nä nu ska jag snart sussa, Doris ligger brevid mig och snarkar så de känns jävligt lockande att krypa ner under täcket plus att jag jobbar i morgon, de hade jag mer än gärna kunnat hoppa över.....

sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0