You make me feel so good

Efter den korta skoldagen i onsdags kom Adam till Luleå, efter ett tag drog vi till Boden och bakade pizza och myste på! Pizzan blev awsome ;).  Idag blev jag väckt av att Adam skriker och skakar i mig, underbar väckning (y). Trode allvarligt att hjärtat skulle stanna haha. 
Idag har Adam fixat en egen lägenhet, så har följt med han lite här och där och skrivit på lite pappren, även kollat vart lägenheten ligger. Så han flyttar in nästa månad, woho (y) ;p!  Sen har vi bara myst på innan jag tog bussen hem. Fick stå ute och vänta på bussen i 40 min för att min mamma hade kollat fel på tidtabellen, FYFAN säger jag bara har aldrig någonsin frysit så mycket i hela mitt liv tror jag. Trode jag skulle frys ihjäl..  Så blev en timmes dusch när jag kom hem, skoja inte att de var underbart!

Nä håller på att somna så ska gå och lägga mig och sova!.
Känner att jag har grymt ont i huvudet också, säg bara inte att Adam har smittat mig :o...
Aja nä nu sängen pusspuss!

Ända sen första dagen har du fått mitt hjärta att slå frivolter och fjärillarna i magen att flyga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0