då, nu, föralltid!

Jag är chockad över att de fortfarande är många som läser min blogg fast att jag knappt skriver nå !  De har väll inte hänt så mkt i mitt liv sist jag skrev förutom att
- jag är arbetslös
- Varit tsm med min älskling i 9 månader
- låst in min bilnyckel plus extra nyckeln i biljäveln så att jag har behövt krossa rutan.
- suttit på arbetsförmedlingen i 68 timmar...
- myst på och försökt leva livet!
osvosv
Idag har jag hängt gäng med Tove hur skönt som helst att få prata ut allt med henne, länge sen sist but you are still my best friend! Kan inte änns tänka tanken hur tomt de kommer bli när du flyttar..... kommer inte palla de!
you make me happy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0