everyday with you is amazing.

Senaste dagarna har jag umgåts i Boden, de har varit awesome. Bästa söndagen på länge <3 ;
Började skolan klockan 14.00 idag men ändå blev jag väckt av en mycket pigg Adam 07.00 som berättar att han inte kan sova och funderar på att gå och tvätta. Tror inte på han så somnar om, vaknar av att han väcker mig igen kring 10 och berättar att han gjort frukost åt mig plus att han varit och tvättat sedan börjar han att damsuga och skura. Så jag hakade på han. Vi storstädade hans lägenhet, tror aldrig den varit så där fin ;) Sedan for jag till skolan.. kul nu kommer ångesten till skolan tillbaka, yey.........


klockan 17.00 drog jag och Johanna oss till helex där de var boxning som gällde, och jag tror aldrig någonsin jag varit så slut, helt sjukt :p ! Nu ska jag spola upp ett bad och bara njuta i morgon blir de 07.00 Indoor Walkning!  lycka till att kliva upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0