I run for my life.

  • Igår var de helt underbart att få träffa Tove igen och prata om gamla goda tider!Fan vad vi har varit med om saker, fan vad kul vi har haft de och fan vad vi har skrattat i våra dagar. Våra minnen är helt jävla oslagbara så är de bara :') <3.
Spinningen var hur jävla jobbig som helst så direkt jag kom hem så däckade jag nästan direkt  i sängen.
Morgonen var jobbig, länge sen man klev upp så tidigt för att fara till skolan!  Men de var de värt, har blivit mycket skratt och mördar känslor mellan mig och Lena! hahaha men bästa var ju ändå när Sofia ekände om colan. Kan fan inte släppa de än! :'D
  • Har iallafall äntligen gjort klart våran historialäxa som ska in i morgon, och jag är hur nöjd som helst över mig själv. För jag trode aldrig jag skulle orka göra den men nu är de inskickad, woho! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0