Man kan alltid lita på dig !

ska gå och bygga en bil
brb
SaraaaL.blogg.se // säger:
hahaha bra gör de !
vi tar sparken förfaan!
hur går de med bilen ?
/Tove säger:
det går framåt
en lådbil blire
SaraaaL.blogg.se // säger:
haha underbart !
perfa i detta väder !
kommer gå som smort !
/Tove säger:
absolut !
nu behöver vi aldig med oroa oss för att inte ha en bil
SaraaaL.blogg.se // säger:
nää, jag hoppas att du byggde den så att den går på luft också?
/Tove säger:
antagligen
ja e ju inte dum
SaraaaL.blogg.se // säger:
fyfan man kan alltid lita på dig Tove 1
/Tove säger:
jajemen, pålitlig är ju mitt mellannamn
SaraaaL.blogg.se // säger:
jaa, jag förstog de !
/Tove säger:
ska gå och bygga en bil
brb
SaraaaL.blogg.se // säger:
hahaha bra gör de !
hur går de med bilen ?
/Tove säger:
det går framåt
en lådbil blire
SaraaaL.blogg.se // säger:
haha underbart !
perfa i detta väder !
kommer gå som smort !
/Tove säger:
absolut !
nu behöver vi aldig med oroa oss för att inte ha en bil
SaraaaL.blogg.se // säger:
nää, jag hoppas att du byggde den så att den går på luft också?
/Tove säger:
antagligen
ja e ju inte dum
SaraaaL.blogg.se // säger:
fyfan man kan alltid lita på dig Tove !
/Tove säger:
jajemen, pålitlig är ju mitt mellannamn
SaraaaL.blogg.se // säger:
jaa, jag förstog de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0