Try to get away but trouble follows me,

Har varit i Boden ungefär hela veckan så därför har de blivit dåligt med att skriva hära.
Har hänt rätt så mycket men orkar inte skriva de. Men kan säga att jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i fredags, tror de var i fredags?. HAha trodde allvarligt att jag skulle svimma och de är inte ett skämt ! Men har även aldrig blivit så rädd som jag blev i lördags, galet! Vi har också ätit för mkt onyttigt under hela veckan så jag är allvarligt äcklad av mig själv, så idag bestämde jag och Lena för att bli nyttiga, EN gång i veckan får vi äta onyttigt, yey here we go again!
Nu ligger jag bara hemma i sängen känner mig jävla sliten och trött ska nog ta mig en PN men först MAT !
sen ikväll blir de boxning och efter de massage (y)  längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0