på tiden att börja ta tag i bloggandet, eller.?

En av mina läsare klagar på att jag är dålig på uppdatera och måste börja uppdatera oftare, de håller jag med om de är jag verkligen, ska försöka skärpa mig! Men de finns inte så mkt att skriva om så de blir ju bara att jag skriver att jag varit i Boden och umgåts men min älskling. Måste bara få tillägga att han måste vara den bästa pojkvännen någonsin, du är bästbästbästbäst. Fan vad glad jag är att jag har dig <3. Nämen är faktiskt inte alltid med Adam, igår var jag och umgicks med Tove, i morse for jag till älvsbyn och nyss har jag varit och ätit på max med min syrra och hennes kille : ). Varför är de så svårt att sluta äta på max, jag förstår inte de går verkligen inte..........
Aja ikväll så går de rykten om att de blir att hänga gäng, blir kanske att fara och grilla eller hitta på nå annat kul :)! Får se vad kvällen bjuder på (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0