Ta mig till värmen !

  • okej nu har jag packat klart bara några småsaker som sminket och platt tången kvar att packa ner. Känns helt sjukt att jag ska utomlands, de kommer bli så galet. Men jag är så jävla nervös att de ska skita sig att de ska hända igen, vafan gör jag om de händer igen eller om de blir ännu värre? .. Ah shit blir bara deprimerad över att tänka tanken, så måste försöka låta bli..   Tur att jag har med mig mina favorit tjejer dit bort som kan få alla tankarna bra igen <3
..och påtal om annat så kommer jag sakna min pojkvän extremt mycket, hur ska jag klara mig utan dig i en vecka? :o haha ;P  Men de är nog dags att du lägger dig i ett solarium om du inte vill bli för mkt hånad över att jag kommer vara brunare än dig när jag kommer hem ; ) <3
nä nu ska jag försöka sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0