You are my angel

  • Igår när jag vaknade for jag till Boden för att hämta lite saker som jag ska ha med till Turkiet även att få mysa på lite med min älskling innan jag reser bort i en vecka! Stannade där över natten. Att få vakna upp med dig är lycka för mig <3 Men nu är jag hemma i Luleå och känner att jag har hur mkt saker som helst att göra men ingen ork alls, just nu vill jag bara lägga mig ner i min säng och sova tills vi ska fara!  Jag ber bara att de ska gå över, jag hade kunnat göra vad som helst för att de ska gå över, vad som helst! åh mitt humör är verkligen på noll just nu för jag vet att de inte kommer gå över, har jag inte lidit nog mycke, kan de inte bara bli bra igen....
Aja nä de är väll lika att börja försöka packa klart, skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: lisa

vad har hänt :/?

2010-05-25 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0