I can´t stop loving you

Som ni kanske förstår har jag varit i Boden, de är ju oftast då jag inte orkar uppdatera. For dit i torsdags for då till Adams faster som fyllde 60, åt, fikade och umgicks, myspys :).
I fredags var de valborg som slutade i kaos, var nog bara jag och Adam som skötte oss riktigt bra (y) Mysigt ändå att få fira valborg med min älskling! Lördagen klev vi upp rätt så tidigt for och fikade på stan med Adams pappa och lillasyster :)
Söndagen hände de inte så värst mkt mös på och bara tog de lugnt och i måndags for vi hem till mig men innan de svängde vi förbi donken och kvantum för att hyra någon film men de tog inte länge innan vi båda däckade i sängen  ;p På morgonen drog vi in till stan och åt en romantiskmiddag Waldorf, haha!
Hur gott som helst. Där kring 6-tiden tog han bussen hem :/ Så nu är jag helt ensam. Kommer ju kännas hur wierd som helst att sova själv :s:/. Saknar han ju redan! Nä nu blev de alldeles för mkt prat om Adam i detta inlägg men ibland blir de så ;p. Nä nu sa jag göra mig lite popcorn innan jag kryper ner mig i sängen : ).
Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0