Jag älskar att ha dig vid min sida

Känner mig helt jävla död..
Ändå har jag bara tränat 2 ggr, 3 om man räknar med den gången med min personliga tränare haha ;P!
Är iallafall hemma i luleå igen. Får se hur de går att sova själv den här gången då. Fast är rätt så död just nu så de känns som att jag kommer somna när som helst, men när man väl har lagt sig ner i sängen och ska försöka sova de är då saknaden kommer efter någon som håller om en, pussar en, stryker en, känna andetagen från någon annan, känna den andras hjärta, ja ni fattar orkar inte skriva allt underbart som finns med att sova med någon man älskar.
Nä nu blir de mat, dusch sen bädda ner sig :)!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0