vafan har jag gett mig in på ?....

För en gång skull har de ändå hänt lite roliga saker i mitt liv ;P!
I lördags for jag över till Johanna efter hon slutat jobba där vi efter någon timmes vila mötte upp våran personliga tränare som tog död på oss efter 30 min :o.. Dagen efter var inte att leka med och helst inte när vi klev upp 07.30 för att bila till Bensbyn för att Johanna skulle tävla. Tyckte lite synd om henne eftersom jag visste att min form inte var att leka med och jag kunde bara tänka mig att hennes var likadan och så ska hon upp på en häst och rida. Men njöt ändå lite eftersom jag visste att hon led, hehe ;D!
Sen efter bensbyn for jag och kollade när min syster spelade basket och därefter stressade jag mig in i duschen för att skynda mig att fixa mig för då var de dags för gratisbio med min älskling och några till i boden, Avatar i 3D. Galet bra film, kunde dock inte sluta tänka på när jag och Tove såg den hemma hos henne och flummade sönder haha ;D!.
Sen var de bara hem och mysa och sedan var de godnatt. Var länge sen jag sov så gott som jag gjort inatt <3.
Aja nu orkar jag inte skriva nå mer är för nervös inför ikväll, vafan har jag gett mig in på?????? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0