Jag fick ditt stöd genom allt

Jag börjar tänka på allt vi gjort
Och detta liv som vi haft tillsammans
Alla våra minnen, all vår lycka och alla dessa dagar som vi försökt och vandra

när jag stod där så ensam, ja då gav du mig din famn
Och på nåt sätt Så var det det enda som kunde ta bort rädslan
Vi har gått genom allt

Jag fick ditt stöd genom allt
Och jag svär det var det enda som höll mig levande

Jag är så jävla rädd
Men på grund av dig så orkade jag faktiskt hålla huvet högt och försöka leva
Du är/var det där ljuset som jag letat efter i det mörkret som jag alltid legat

Hade ingen aning om hur det kändes att va riktigt riktigt jävla fucking kär
För du har gett mig en känsla som ingen människa i denna värld kommer kunna beskrivs



Vad finns kvar när man förlorat allt som man någonsin har haft
Och när man blåser ut ljuset, och låter allting ba förbli svart
Låt våra minnen va föreviga, jag svär jag gör vad som helst för att det ska fungera
Jag offrar allt som jag uppnått, fått
♥..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0