Luleå

Är hemma i Luleå nu i några dagar för att hälsa på min underbara familj :)!
Kom från Boden igår, så tog mig ett långt bad innan jag somnade, har dock inte sovit nå bra men de gör jag aldrig när jag måste sova själv. Jag hatar de!  aja idag har jag varit på sunderbysjukhus med min bror, ätit mammas goda köttfärslimpa med pommes, stor städat och bytt rum med min älskade broder och nu sitter jag här heeelt slut, men vet att jag ändå inte kommer kunna sova. Vill bara ha min baby här just nu! Så vad ska man göra nu då så att man kan somna?
I morgon blir de iallafall tacos med min syster och hennes kille, blir väl att fara och hyra någon film och bara mysa på, vi får se vad morgondagen har att bjuda på! :)
Men ska gå och försöka hitta nå bra sätt att somna fort på så vi syns, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0