Äntligen

Äntligen äntligen äntligen så har jag nog hittat mig en lägenhet!
Eller snarare så har jag hittat mig en lägenhet nu väntar jag bara på att bli godkänd innan jag mest troligen börjar packa ihop mina saker och flyttar! Känns rätt sjukt på nått sätt att jag verkligen ska packa ihop mitt lilla flickrum och bli en "stor" tjej! Eller de är ju egentligen inte min de kommer ju bli min och Adams lägenhet. Skönt att få flytta från hans lägenhet till en lägenhet som vi kommer ha tillsammans! Få börja om på nytt, känner på mig att i slut ändan så kommer de bli bra, riktigt bra!

Nu när jag är ledig en dag så passar jag på att fara till luleå till min underbara familj!
Har legat och sett på fotboll med pappa och ätit tacos med mamma och syster.
ooooch nu blir de att lägga sig och mysa framför tvn med Doris, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0