It´s okey to not be okey

Var på 45 min spinning igår och idag är kroppen helt slut, ont överallt men antar att de är bra då vet man ju att de har tagit!
Pappa ringde nyss och väckte mig och frågade om jag ville äta lunch, så vi ska äta på panelen fyfan vad gott :D.
Sen blir de hem och städning av lägenheten innan jag befinner mig på gymmet igen.
Det kändes riktigt riktigt jobbigt att kliva upp ur sängen är hur trött som helst eftersom jag inte sovit många timmar. Har dom senaste dagarna haft svårt att somna och då har de blivit alldeles för sena nätter och för tidiga morgon, känns som att min kropp verkligen att behövt en riktigt lång sovmorgon men inte de bara upp och fixa sig sen iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0