14 timmar!!!

Sandra och jag har lanat facebook i två dagar dom enda ggr vi har varit ute är då vi har varit och köpt mat eller godis sen har vi bara legat i min uppbäddade soffa med varsin dator haha så de har resulterat att lägenheten inte är i toppform så måste ta tag i de ikväll eftersom vi åker i morgon :D:D Men ska snart fara och hämta Sandra så då får hon hjälpa. Idag har vi båda iallafall gjort lite nytta hon har varit och jobbat medans jag har varit på gymmet och bränt lite fett ;).
Är så sjukt glad fast att jag nog inte borde de men fuck that, längtar så mkt så alla dåliga tankar skjuts mot sidan, grymt skönt på ett sätt men vet ju att förr eller senare kommer jag ju behöva ta tag i de dåliga också, men de tar vi då! Nä nu är de bara sätta igång om man ska hinna med allt man ska göra innan vi drar ;p!
Snart har de gått 6 månader, och jag måste tacka dig för att du har funnits vid min sida under den här jobbiga perioden, vad hade jag gjort utan dig? Du har fått tiden att gå fortare och vi har haft jävligt roligt och hunnit göra en hel del saker. Är nervös hur allting kommer bli nu men jag är jävligt glad att dom sista dagarna får jag spendera med dig och bara släppa loss en sista gång ;) haha nä nog fan kommer de blir fler gånger ;) Nämen de enda jag vill få fram var egentligen att jag är sjukt glad över att jag har dig och jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0