Glädjerus i hela kroppen

Blev att vara vaken hela natten.
Varit igång hela dagen städat städat och städat så nu jävlar glänser lägenheten.
Min mamma och syster kom förbi och hjälpte mig att stoppa upp hyllor m.m sen for vi på max och åt.
Nu ska jag bara packa ihop mina saker och sen blir de att fara till Luleå och spendera natten där och nästa gång jag öppnar mina ögon ja då är de äntligen fredag :D:D Har ett glädjerus i hela kroppen!
Känner mig dock inte de minsta trött, vafan är de för fel? sovit kanske 4 timmar på två nätter och känner mig piggare än någonsin. Ska nog lägga mig i ett varmt bad när jag kommer till mamma och försöka koppla av så att jag kan somna är så uppe i varv just nu så de är galet, är hur glad som helst över att de är fredag i morgon så skulle kunna springa flera mil haha. Nää bara lyfta röven från soffan och börja packa ihop lite saker och sätta mig på den dära dryga bussen. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0