I've got nothing in my smile

Sköt upp städningen. Dagen blev så mycket bättre då jag fick ett samtal av Tina som ringde och fråga om jag ville komma och äta tacos med henne och vem tackar nej till ett sånt erbjudande? Så jag traskade mig upp till svea åt tacos, fikade och umgicks en stund innan jag traskade mig hemmåt igen och här har jag suttit sen jag kom hem och bara kollat på alla kläder som ligger på golvet och tänkt "jag tar tag i de där i morgon". Så i morgon måste jag verkligen ta tag i de för sen är de fredag och då måste de vara rent! haha ovanligt att jag gör saker i sista sekund?
Nu sitter jag bara och vräker i mig godis funderar på att slå på en film och sen försöka gå och sova men känns som att de kommer ta lång tid innan jag somnar de är de som är de jobbiga aja nä nu ska jag iallafall avsluta detta inlägg byebye!
Fredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0