Luleå-Djurgården

Har haft fin besök hela helgen. Erika kom på besök :)
Riktigt roligt hade vi haha ;p. Finns inte så mkt att säga egentligen vi gjorde allt men ändå ingenting!
I tisdags så hade jag och min underbara älskling varit tsm i 2 hela år. Fast vi har känt varandra i 3!
Helt sjukt hur fort tiden går kändes som att vi nyss träffades! Hoppas verkligen vi får mer år och minnen tsm <3!
Aja sitter just nu och färgar mitt hår sen är de bara in snabbt i duschen och göra sig redo för jobb!
Luleå-Djurgården.
Men innan jag far och jobbar har jag tagit på mig ansvaret att göra middag, korvstroganoff.. haha ja vi får se hur de slutar, mamma har skrivit upp exakt hur man gör osvosv så de kan väl inte bli fel? De återstår att se..
Nä nu ska jag skynda mig så jag slipper stressa som ett psyk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0