they wanna clip my wings, I just wanna fly

Varit i Luleå nu i två dagar, grattat min lillasyster som fyllt år och även hälsat på mamma som kommit hem från turkland, fick mig en one piece av henne dom är så förbannat fula men jag älskar den verkligen :D ! Nu är jag tillbaka i läggan och ligger i soffan och myser med en godis påse!
Har varit förbi Camilla tidigare idag eftersom Tina fyller år idag så har ätit massvis med tårta och gofika + att jag nu ligger och trycker i mig massa godis, kommer börja rulla fram haha :)
Känner mig på ett riktigt bra humör vill egentligen bara lägga mig ner och sova tills de är fredag.
Nämen ska väl iallafall gå och lägga mig nu så att den här dagen iallafall är över.
I morgon så står de STOR städning på listan och då menar jag verkligen STORstädning!
Godnatt och sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0