sometimes we don't always get what we want...

Torsdagar är sånna dagar man inte änns vill gå till skolan, före första har vi data på morgonen sen har vi foto till kvart över 4 :o   men datan gick ändå typ bra, jag FATTADE :D haha aja men de suger ändå. och foto lektionen haha ! så skulle vi vara två och två sen skulle vi gå ut och ta porträtt bilder på varandra, haha åh herregud säger jag bara, hm de är ju tur att man är söt, eller inte ! åh herregud ni skulle sett bilderna på mig, hahaha  ingen kommentar! sen vare bara ta bussen hem, helt sliten trött och hungrig fast att jag och Lena gick till sub och åt ÄN EN GÅNG ! :o hahaha alltså åhnej de är fan inte kul längre, de är nå fel åh :|  ! aja men vi är ju ialafall nyttiga de är ju bara macker vi äter på sub OCH GODA SOM FAN!  och nyttig som jag är så drack jag VATTEN tilll mackan, inte cola :/..   Vi räknade ut att jag har typ slösat 200 kr den här vekcan BARA PÅ MAT, tänk vad jag hade kunnat gjort för dom pengarna, åh blir depprimerad !
Jag ska fan operera och krympa magsäcken så jag aldrig mer äter !! aja slut pratat om mina matproblem haha !!

aja på foto lektionen så skulle jag säga tre saker om mig, jag kom verkligen inte på nå om mig :o
haha så skrev ett sms till Tom och fråga om han kunde säga tre saker om mig HAHA vet ni vad han skrev:
- Bra humor
- Aktiv
- Självmordsbenägen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ni fattar itne hur mkt jag skrattade åt de seriöst sjukt jävla kul!jag skrattar typ än !! hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0