You make me smile :)

Kom typ hem för ett tag sen, så sjukt onödig skola helt seriöst :o
har inte varit på en enda lektion :s  råka försova mig så kom till skolan då just matten slutade, sen hade vi idrott och dågick jag och alex in till stan ist för vi orkade inte vara med :p  så vi gick och kollade om han hade skissat klart min tattuering, och de hade han ju inte :o ojoj ! aja.  sen gick vi och kollade lite sen gick vi tillbaka till skoaln för då skulle vi gå på engelskan, så vi gick dit och sa attt vi var tvungen gå på bibloteket för att hämta böcker till våran redovsisning och hon bah okej jo gör de, låna några böcker oså kommer ni tillbaka sen, vi bah jodå  !
haha så gick vi in till stan ist ;p  och där träffade vi Hile och Henke så då gick vi med dom, men sen blev jag helt less på Hille så ides inte vara med dom. Så jag gick hem med Anton elller vi gick till anton sen orkade jag inte gå hem så då ringde jag till Eric som kom och hämtade mig haha tack Eric ;p !

DU ÄR SÖÖT ;)

image6 resultatet efter klippningen, haha okej man aknske inte ser så bra men whatever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0