UTMANAD AV JOHANNA!

Såg att jag blivit utmanad av Johanna, så jag gör den hära innan jag gör nått annat ;p

Tre saker som skrämmer mig:
*
att förlora någon jag älskar..
* mörker och höga höjder
* insetkter.

Tre personer som får mig att skratta:
* Mina vänner ! <3
* Min mamma+min syster  kan faktiskt få mig att skratta ganska mycket :p
* Alltså dom flesta kan få mig att skratta eftersom jag skrattar åt de mesta ;p


Tre saker jag älskar:
* vänner&familj
* Närhet
* Skratta.


Tre saker jag hatar:
* FALSKA MÄNNISKOR.
* SKOLAN !
* att vara sjuk...


Tre saker jag inte förstår:
* Jag förstår mig verkligen inte på killar ? :o
* De finns mkt som jag inte förstår...
*

Tre saker jag gör just nu:
*
Lyssnar på musik
* Ligger i min säng med min morgonrock
* Tänker.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
*
Bo utomlands !
* Fara på bilresa
*  En sak till som är hemlig ;)


Tre saker jag kan göra:
* Jag kan verklien äta hahaha ;D 
* Jag kan slösa pengar
* Jag kan bli sur för ingenting..

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
*
  Få bättre självförtroende
* bli bättre i skolan
* dansa


Tre favoriträtter:
* tacos
* MAX <3
*  Kinamat

Tre personer jag utmanar:
* TOVE
* LENA
* MALINO

- och alla ni andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0