hoja.

Så jävla falsk människa så de finns inga ord !

Har ju glömt att berätta att jag fått mina skolfoton idag. Jag klarar knappt av att kolla på korten för de är så fruktansvärt fult, helst dom enskilda, de är ju nå fel när man aldrig lyckas bli bra på ett skolfoto, lite komiskt nu att jag försökt i 7 år att bli bra på ett skolfoto och aldrig lyckats haha!, ring mig den dagen då jag lyckas bli bra på ett skolfoto !! . aja slutpratat om det!   Har faktiskt städat upp mitt rum lite, men ska forsätta i morgon + att jag måste göra skolarbeten i morgon... ser inte fram emot det!  så ser iallafall min dag ut i morgon städa, plugga, äta och sova!. yeah great (y) ... Påtal om annat så har jag faktiskt blivit nästan helt frisk :D, är inte alls hes längre, eller lite, febern är borta och nästan hostan :) men har fortfarande ont i min hals, men de försvinner väll hoppas jag !  funderar på att börja träna nu till veckan igen, har fan vilat en vecka nu, får panik !. blablablablab hm i know jättte intressant, men jag har tråkigt och jag är tröttt men jag orkar itne sova, hmm för de är ju normalt? aja nää nu ska jag röra på mitt feta arsle ner till badrummet och firra mig sen hälsa på john blund :)  nattnatti =b

jag önska du förstog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0