I keep climbing and hoping things would change


Åh vi hade fotboll på idrotten idag, yess! (y)  mitt lag vann ju såklart alla matcher , och gissa vem som gjorde alla målen, japp de var jag ;D ! hahaha nämen jag hade nästan glömt bort hur roligt de egentligen är :p. MEN knditionen är då dock inte på topp , åhnej!  aja i slutet på idrotten så körde vi intervaller och lite styrke. Tog bussen hem  och åt mackisar och korv :D. och nu snart så ska jag träna igen med steppmaskin :)! Förlåt tjejer att jag dissade erat fika idag efter skolan, men som sagt jag försöker verkligen hålla mig till de nyttiga haha, men hoppas ni får de mysigt :). åh känner redan hur trött jag är nu, och jag ska steppa i en timme :o, jag får ta en powernap efter träningen så jag inte somnar när jag ska vara med Carl och Jimmy ikväll :), men de tror jag itne jag gör eftersom vi ska se en skräääckis ikväll, sjukt kul :D !  aja nä nu ska jag börja träna men vi syns :) pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0