I never though I would see the day we grew apart.

Körgrejset med fotbollslaget var lika kul som alltid, mycket skratt =D !  Synd bara att jag inte kan sjunga, hålla takten och klappa samtidigt , så de blir ett probelem ! haha  nämen jag fixar de ;D! aja nä nu äre bara att bädda ner sig i sängen och sussa, Man slipper ju åka gymnasiebussen i morgon, inte för att jag åker med den så ofta för att jag alltid missar den :s. haha nämen i morgon kommer  Tommie och hämtar mig med biilen, så bäst att man är klar i tid ;) ojoj han har ju fått körkort nu , GRATTIS :D:D !!  svin kul :D . Måste bara nämna att jag varit riktigt duktig som har börjat göra min labbrapport som ska in i morgon (y), har faktiskt skrivit mycket, har bara lite kvar :p  Nä nu  känner jag att mina ögon knappt orkar hålla sig uppe =) så natti natti !

I just want to hold you and never let you go..


Kommentarer
Postat av: johannnnaN

haha, vilken söt bild :)

2008-09-23 @ 23:27:04
Postat av: Lena

GILBERT!!!!!!!!!

2008-09-24 @ 13:17:54
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: SAra ;D

hahaha JA gilbert :D (Y)

2008-09-24 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0