I keep coming back for more

Är dålig på att uppdatera nu när jag bor hos Tove, sorry :p. Men de har väll inte hänt så speciellt mycket förutom att igår drog jag och Tove till ICA för att inhandla mat, tacos!!  Sen kom HannaD och umgicks med oss, vi åt massa onyttigt och slappade bara, hah vi orkade inte så mycket mer än de ;p. Sedan sussade vi och på morgonen blev de tacos till frulle , eller Hanna och Tove åt plättar, hehe!. Sen efter ett tag drog Hanna och då tog jag och Tove oss en bastu, de var heelt underbart ! Sen har vi bara chillat, Tove har gjort om min header, ÄNTLIGEN ;P.  Nä nu ska jag gå och fixa mig lite, sen kommer väll Hanna igen och då ska vi nog uppp till ICA och köpa lite onyttigt, och sånt tackar man ju aldrig nej till ;). Men kanske tar mig tid ikväll och skriver ett litet inlägg, ni ser ju om jag har tid och ork :).  Hade bra, pusspuss.

Jo måste ju även få berätta att vi har ju cup på måndag mot div2-lag. Hade verkligen inte ställt in mig på att spela eller nå eftersom jag inte har tränat mycket på ett halvår!  MEN läste på våran hemsida att jag tydligen ska spela :o? alltså shit, vet inte riktigt vad jag ska säga, haha de kommer ju då inte gå bra de är ju nått som är säkert! , men aja nu ska jag vara lite social med Tove, men vi hörs :)  bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0