Tell me what's on your mind

Dagen har varit plågsam, fast att vi slutade 12.20. Men har varit trött, sjuk, och bara allmänt sliten idag, inte en rolig dag!

Gick då iallafall på stan med Soffi propp och Laiina , kollade inte så mkt eftersom de inte är så kul att hitta något och så har man inga pengar, fast fick ihop lite pengar så att vi kunde ta en fika iallafall. Behöves verkligen verkligen verkligen pengar! Någon som vet nått jobb?   får panik, fast har andra saker att ha panik över tex att jag har engelska prov + samhällsB prov i morgon, och gissa hur taggad jag är på att plugga? japp , inte ett jävla skit! Har så jävla ont i huvudet så jag vill bara krypa ner i min underbara säng och sussa! Fan klockan bara tickar på och jag känner mig grymt stressad, fan!  åh vad jag klagar hela tiden, men någonting positivt är iallafall att vi ska äta kyckling med vitlökskroketter, hur jävla gott är inte de, aah nästan godare än max, älska älska älska !!! Nä nu ska jag faktiskt försöka sätta igång att plugga, fast att jag vet att  jag inte kommer att klara av att plugga förrän eefter maten,   och då är de försent . Men aja nää nu ska jag dra mig, ses pusss!

PUSSSSSSSS !!!!


Kommentarer
Postat av: Kungen.

Kommunen är ju alltid ett alternativ ! ; )

2009-04-21 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0