I’m sitting here wishing I could change the past.

Underbart att vakna upp i sin säng, och i ett rum som är varmt. Skönt att slippa se alla fjortisar som bodde på samma skola!  Men dock inte så underbart att bli väckt av att Tove ringer, haha. försökte somna om men de gick inte så himla bra. aja slapp gå till skolan idag eftersom vi kom hem vid 12 och för att jag inte sovit så bra under helgen :). Fast jag hade verkligen behövt gå till skolan... fan åh jag har så jävla mycket den här veckan så ni fattar inte :s, prov i engelska, prov i matte, prov, i samhällsB, prov i svenska, + massa inlämningsuppgifter + träningar, hur fan ska jag orka leva den här veckan ut? haha :p fyfan. Nä nu ska jag städa upp mitt rum sen så ska jag packa och dra mig till min mamma. 
Hejdå, puss:)

When you just give love, and never get love,
you'd better let love depart

Jag älskar dig Pappa! <3

Kommentarer
Postat av: Kungen.

Hur ska du inte klara det, det är ju chill. Ni har ju lov på torsdag, eller? Då är det ju chill : ).

2009-04-06 @ 18:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0