Om du hade varit här hade jag fan dödat dig!

Jag har ingen kommentar om kvällen igår, hahaha så jävla sjuk så jag finner inga ord! och de enda man kan göra är ju och skratta haha. Ja då var luleåkalaset slut för de här året och de var de bästa lk någonsin ;p. Grymt kul. Är så jävla glad att allt blev så jävla lyckat, eller okej kanske inte allt hahahaha men nästan ;D! Aja nä har bara legat i sängen hela dagen, grymt skönt, har några bular här och där men de är smällar man få ta ;D!. Nä nu ska jag gå och få i mig någon mat innan mamma dampar sönder!   Åker till älvsbyn idag blir bort där på obestämd tid, vi får se när jag kommer hem men har ju med mig mobilen så de är ju bara att slå en pling ;D!   Vi ses , puss puss


besviken besviken besviken, fan också varför?

(bild från fredagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0