You take my breath away

For hem och mös med Adam, somnade till där ett tag. När vi vaknade upp igen fixade jag bara till mig lite innan vi for hem till han. Vi satt och försökte skriva på mitt tal som jag ska hålla i morgon men de gick inte så bra. Ni skulle hört han, haha fan vad jag skrattade!  Eftersom de inte gick så bra så drog vi till Elin ist och hängde där till 03 någon gång, innan vi drog oss hemmåt.  Vi somnade inte eller jag somnade inte förrän kring 06.30 någon gång. Medans han somnade just innan min klocka ringde vid 08. Hur orkar killen vara vaken hela natten?  De var VÄLDIGT tungt att fara till skolan.. Klarar inte av att stiga upp hur trött som helst medans någon annan ligger kvar i sängen och sover, jag hatar de! Men de är värt de bara för att få mysa med han!.

Aja kom iallafall nyss hem från gymmet. Hur jävla skönt som helst att få träna!
Ska gå och duscha och fixa till mig lite nu innan jag drar mig till Lena där de blir fruktsallad och cola, mumms! Vi ses pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0