Efter regn kommer solsken..

- TLM säger:

Du behöver inte säga nått, försök att fokusera på dom bra sakerna istället för att tänka för mycket på det dåliga. Jag fattar att det är grymt svårt, och det är helt ok att må dåligt. Men även fast du mår dåligt så gör inget dumt.. det löser inga problem. Fattar att det är jävligt jobbigt att snacka om det, men jag hoppas att du vet att jag finns här, och ställer upp för dig, ALLTID..

- TLM säger:

bra, ring om det är något, any time any place.. du vet att jag ställer upp så gott jag kan.. Jag vet att det kanske inte gör så stor skillnad, men jag hoppas att det gör lite skillnad iaf och att du vet att du kan snacka med mig om allt.. och då menar jag verkligen ALLT.. jag älskar dig otroligt mycket, kom ihåg det även fast allt känns skit.. Jag ringer imorgon, försök sova nu så du orkar

- TLM säger:

det kommer att bli bättre sara.. Kom ihåg att efter regn kommer solsken <3


Du gör mer än vad du tror att bara finnas där, tack för att du finns.
Du betyder mer än världen för mig <3

ikväll brast det...












- När jag är med dig, är jag nog den gladaste människan någonsin!
allways and forever!

Kommentarer
Postat av: toveb

<3

2009-02-20 @ 20:13:00
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0