You make me smile like no one could!

Mår bättre nu än vad jag gjorde i morse, skönt! så de blir nog skola i morgon, börjar ju ändå typ 12 någon gång tror jag? har faktiskt ingen aning när jag börjar eftersom jag inte har någon samhälls på morgonen!  aja de löser sig.  har absolut inte gjort nå på hela dagen förutom att försökt få i mig lite mat och bastat för att jag trode jag skulle förfrysa mig :s. Sen har jag för de mesta bara legat i min säng! I morgon direkt efter skolan så far jag till Lena, Sofia hänger på hon med :). Vi ska laga mat och ta de allmänt chill, de kommer bli hur mysigt som helst , like allways :) blir även att sova över. nä nu ska jag sova och drömma om dig ;)


I keep dreaming you´ll be with me.
you make me smile like no one could!
157 days left!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0