Let me love you

Varför vara anonyma? :p och vem har sagt att jag inte är sjukt glad över vad jag har fått?, vad ska jag göra åt saken om jag får de jag fått? de är ju inte så att jag ska lämna tillbaka de. och jag hade inte änns önskat mig någonting så de kom som en chock allt ihopa!. plus de är ju inte en helt ny bil jag kommer få som vissa tror de är ju en annan bil än vad jag redan har  :)

Blev väckt av att min mobil de var Adam som hade ställt alarm på sin mobil klockan halv 7 bara för att ringa och säga grattis till mig, haha de var faktiskt gulligt :) Stressade till skolan, gjorde verkligen ingenting på data-lektionen, eftersom jag satt hela jävla lektionen och väntade på hjälp :o!  aja sedan matte och svenska! På svenskan så kom favvotjejerna in sjungande med en tårta och ljus på ! Fick mig även en jätte fin tröja, och på tröjan stog de alla ord som dom tycker att jag säger för ofta ;p haha! gulllungar taack så mkt ! <3 Sedan gick jag och Sofia på stan, för att invänta Lena! Vi gick sedan på Waldorf och fin middag ;). men de blev bara jag, Ida, Sofia och Lena, men kul som satan hade vi iallafall, mkt skratt som vanligt <3!  Sen kom Johanna och då gick vi på stan en snabbis innan vi skulle fara och jobba, hittade mig då ett par sjukt fina skor som var på rea och i min storlek, jag var glad, men va ändå osäker och la undan dom! :p. For sedan och jobbade. innan jag slutade för kvällen så fick jag en hel låda med godis + att jag fick en 20 av Kalle grymt snällt av dom ;D. men eh åh jag som skulle bli nyttig?.. aja nää sen har de väll inte hänt så mkt mer, de har varit en sjukt underbar dag :). Bättre dagar som jag har haft dom här två dagarna är svåra att få <3

Nu lite bilder fån idag och igår! :)






eh den bjuder vi på ! haha <3


kunde inte fått en bättre födelsedag  ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0