"don´t leave me" - De kommer jag nog aldrig att göra!

Dagen har inte varit allt för speciell.  For in till stan där kring 16 för att säga hejdå till A, im really missing you , och de suger. Men vi ses väll snart igen hoppas jag, eller frågan är ju " om de kanske är bäst så hära"?.. Nä vad hemskt, de bästa är när vi är med varandra och så kommer de alltid att vara, eller hur. Fast hatar de du håller på med men kan ju dock inte göra så mycket åt de men ja.. var rädd om dig iallafall sötnos!

Sen blev de till moster och äta palt, mums! fast dock inte den bästa maten innan träning :O!  Ni kan ju tänka er hur jag kände mig på träningen efter dom d'ära två paltarna, haha!  Nämen träningen gick väll ändå hyffsat. Längtar då de börjar gå lätt igen! men jag måste ha tålamod. aja nä nu ska jag upp till Tove och se beck sen så ska jag ju få äran att sova i hennes nya säng, ojoj inte alla som får de ;D !  Ska bara först äta sen kommer jag TOVE ! <3

- hej jag är en cp hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0