De enda jag måste göra är att tro på mig själv

Blev så jävla grymt trött efter bastun så har inte gjort ett piss. Just nu ligger jag i sängen och ser film, funderar starkt på att hälsa på john blund! Underbart.  någonting som är mindre underbart är att jag börjar bli sjuk igen......... DÖDA MIG!

ikväll hade jag verkligen behövt dig...


Varför går vissa människor runt och säger att dom hatar någon osv som man inte änns känner?
Hur orkar man, de är fan för mig en gåta.  Då måste ma ju ha väldigt lite att göra, jag tycker själv att de är så jävla omoget.

Fan vad jag älskar er <3
ni gör mig glad !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötisar :)

2009-07-27 @ 22:52:02
Postat av: Anonym

snyggingar

2009-07-29 @ 04:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0