Saker om mig :P

Din kropp

hur lång är du: Typ 166 cm tror jag? :p
Hur mycket väger du: haha hemligt  :$ !
vilken sko storlek har du: 35/36
är du nöjd med din kropp:  Nää verkligen inte :s..b.
välj en sak du tycker är fulast med dig: hm, svårt eftersom jag verkligen inte gillar nått, men mest av allt är väll min mun :s
vilken ögonfärg har du: Grön/Bruna
vilken hårfärg har du: Brunt, fast man vet aldrig de kan skifta i grönt och grått ibland :S:p haha
har du lång överkropp: haha vilken fråga, jag har ingen aning jag antar att den är normal? :o:p
har du långa armar: haha jo aparmar! (A) :D
har du långa naglar: haha hm jo tills dom går av ;)

 Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu: Faktiskt riktigt bra fast att jag är trött :D
vad tänker du på just nu: hehe heemligt ;)
saknar du någon just nu: Nja jo faktiskt, Adam kom hem nuu i wanna meet you :D !
gillar du någon: Nja jag vet inte :P
är du kär: nepp, har slagit av mina känslor, visst simon? ;p
är någon kär i dig: Jo :/..
älskar du någon: Jo, alla mina vänner + familj =) <3
hatar du någon: Nej, hata är ett starkt ord men ogillar någon väldigt mycket!
hur är du om du är hungrig: haha fråga dom som varit med om de, hah dom gillar de säkert ;)
hur är du om du är trött: Lesss, och väldigt dryg! :p

Dina önskningar:

du skulle egentligen velat heta: hm, jag vet fan inte :s
du skulle egentligen velat bo: UTOMLANDS !!!
din högsta önskan är: att vinna så mycket pengar så att jag slipper jobba eller göra någonting under hela mitt liv + att flytta utomlands och att träffa världens snyggaste och gulligaste kille ;D!
du skulle vilja ha: hm, alldeles för mycket saker ! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0