Why do you act like shit?

Blev aldrig att fara och kolla på den dära biler, för när jag fick se den på internet fick jag panik för att den var så ful.. aja bättre lycka nästa gång! När jag kom till pappa somnade jag i sängen. Sov till 21, hur skönt som helst. Nu sitter jag iallafall och äter popcorn och ser film. Men  är så sjuk så jag känner ingen smak på någonting jag äter, grymt jävla jobbigt.. :/.. Kan jag inte bara bli frisk nu, snälla!!!!. Nä nu ska jag forsätta att kolla film, sen sova hört att de ska vara bra väder i morgon och då måste man ju upp tidigt för att lägga sig ute och steka ;)  Ska tänka på dig då Johanna när du sitter på din tre timmars kurs ;D hehe. Puss


Kommentarer
Postat av: jn

haha, jag är inte bitter ;)

2009-06-22 @ 22:52:46
Postat av: Kungen.

Meh tänk på mig som måste jobba 5 dagar i veckan hela sommaren : (.

2009-06-23 @ 00:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0