Vad har jag gjort för fel som har fått dig att gå?

Efter skolan hände inte så mkt förutom att jag gick på stan med Sofia en stund sen dissade hon mig och for hem så jag väntade på att Lena skulle köra klart sin körlektion :).  Vi möttes upp och gick till blågåsen och slog oss ner med en cola och lite godis, pratade om allt möjligt :). Sen gick vi och kollade lite sen så ville min syrra att jag skulle följa med henne när hon skulle klippa sig så snäll som jag är så följde jag med, och de blev riktigt riktigt fint ! , skulle ju egentligen också klippa mig idag men de blev icket så ska göra de i morgon ist, och ni fattar inte hur mkt jag längtar =D.  och en sak till som jag längtar till är på FREDAG !!! WHOHOO , nu är allt fixat och jag är taggad och glad och helt uppspelt haha :D.  aja nä nu måste jag dra mig, måste plugga =/...  men skriver nog ikväll kankse :) .

Jag fattar inte hur man kan bli så glad av bara ett sms, nu återstår de bara att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0