Msn

hannnad \ säger:
 ska du vara med tove ikv? :P
SaraaaL.blogg.se -/ säger:
joo =)
hannnad \ säger:
akta dig!!! hon är spelberoende, akta så hon ej smittar av sig på dig så som hon gjorde med alex :P hon nöter farm town på facebook!
SaraaaL.blogg.se -/ säger:
hahaha du är för sent ute jag har blivit smittad HAHA
hannnad \ säger:
HAHAHA NEEEJ!!!
SaraaaL.blogg.se -/ säger:
yeah sorry dude ! haha
hannnad \ säger:
fan sara :P trodde jag kunde lita på dig!
SaraaaL.blogg.se -/ säger:
Men fan, Tove börja ju muta mig med att skicka presenter, fick en asgullig hund och då kunde jag inte tacka nej!
hannnad \ säger:
hahhahaa :P jag dör
SaraaaL.blogg.se -/ säger:
du borde testa man kan ha kossor , hundar och massa grejjer :D
hannnad \ säger:
NEJ :-O de är ju livsfarligt.. de är ju värre än rökning

Kommentarer
Postat av: hannnad

på riktigt sara.. ni behöver hjälp! :P

2009-05-24 @ 18:48:22
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0