Never want to say goodbye

Svårt att veta om de är dig jag menar när du är anonym, så kan tyvärr inte säga nå om de du har kommenterat.

Pappa kom in i mitt rum för ett tag sen
-Sara?
Jag:
- mm?
Pappa:
- Ska du till skolan idag?
Jag:
- hm jo trore..
Pappa:
- okej tänkte bara du behöver inte fara om du inte vill, de kan ju vara skönt att får vara hemma en till dag


så har legat länge i min säng och funderat på om jag ids fara till skolan eller inte. Men sen fick jag reda på att vi har redovisning av Hannah, kul att någon i min grupp har sagt nå om de ? :s..   Kände mig inte så taggad att fara men de är väll lika nu när man ändå är vaken?..   Har fortfarande grymt ont i mitt huvud och mår illa,  vafan är de som händer seriöst?.   

Direkt efter  skolan så måste jag skynda mig hem som fan för att skynda mig att fixa mig osv för vi ska äta middag klockan 18  (kinamat) underbart!  Sen blire PARTY hela jävla kvällen lång. Ska även be pappa fylla på min mobil så att jag har pengar på den , hoppas han gör de :). Nä nu ska jag kliva upp och börja fixa mig lite inför skolan... vi ses puss

Kommentarer
Postat av: Lena

meeeeeeeeen det har ju jan ivar sagt tusen ggr.

vi skulle ju ha haft redovisning typ 3 fredagar bakåt men vi är ju så sega.

2009-05-15 @ 15:28:00
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0