Vad fan är de för fel på dig?!

Just kommit hem från Tove. Vi har inte gjort ett skit legat i sängen och bara klagat på hur dåligt vi har mått + att vi har sett film :p Men sånna dagar som denna får man fan klaga! Vi har även gått igenom alla videor igen, och vi har fått oss ett gott skratt !  Jag önska verkligen att jag hade kunnat visa er dom + bilderna, helt seriöst ni hade verkligen dött av skratt!   Men jag och Tove har bestämt oss att de är nog bäst att hålla dom för oss själva, ni hade förstått om ni hade sett dom!  haha nämen  aja påtal om annat så längtar jag grymt mycket till på måndag för då ska jag göra om mitt hål i tungan, wohoo. Fast längtar dock inte till all smärta som jag kommer att få stå ut med!. OCH GISSA VEM SOM SKA FÖLJA MED OCH SKA GÖRA LIKADANT?!  Jo TOVE BARSK :D !!  Nä nu ska jag faktiskt dra mig, är så grymt trött och allt. DEN JÄVELN SOM VÄCKER MIG I MORGON SKA JAG PERSONLIGEN SÖKA UPP !!
 
vi ses, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0