You're happy when I'm out of my mind

somnade igår fast alla svårigeheter, men de blev sent..
Tur att jag typ har sovmorgon idag , fast egentligen har jag matte men minns inte vilken tid den var eller nå så då bestämde jag mig för att börja 12! Ett bra beslut tycker jag fast min mentor kommer att cuttta mig men de är smällar man får ta..

Min dag och kväll kommer bestå av att efter skolan blire säkert att gå på stan en runda, sen senare ska jag vara med M, tror att vi kom överens om att vi skulle hänga , men vi ser ju hur de blir med de!  Nä nu ska jag gå och fixa mig, men vi ses  pusss


jag är less på att de alltid ska bli så hära, varför lär man sig aldrig av sina misstag?..
De var verkligen inte så här jag hade tänkt de skulle bli för jag trodde aldrig i hela mitt liv att mina känslor skulle känna som de gör... och man kan ju inte styra över sina känslor. De här sög, så nu lägger vi ner allt, bra hejdå!


Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 21:34:13
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0